Einde Samenwerking.

Einde samenwerking Gereformeerde Kerk en Hervormde Gemeente

Met weemoed denken we terug op een periode van samenwerken met onze Gereformeerde broeders en zusters. Het gaf ons veel plezier en inspiratie om zo een kerkdienst in te vullen! Zoals bijvoorbeeld diensten voor jong en oud en bij kerk, school en gezinsdiensten. Fijn om op deze manier samen het geloof te beleven.
Ook in de zomerdiensten was het altijd prettig om dan bij jullie gast te mogen zijn, evenzo was het fijn om jullie samen met de Vrij Evangelische broeders en zusters te gast te hebben. Dit gaf dan een gemoedelijke en eensgezinde sfeer in vakantietijd.
Verder was er een intensieve samenwerking in de vorm met ons kerkblad de Groeiende Aar. We zullen het wel en wee van onze zustergemeente erg gaan missen. We gaan alleen verder met de Groeiende Aar. Per 1 februari 2016 in nieuwe stijl, gericht naar onze website die per 20 september 2015 in de lucht is. Het nieuwe kerkblad is dan ook digitaal beschikbaar via de website. Wanneer u geen internet heeft en toch graag op de hoogte blijft van onze gemeente is het mogelijk om de Groeiende Aar in papiervorm te ontvangen. U kunt dit aangeven bij de bij de redactie van de Groeiende Aar, de familie Blonk.
Wij willen jullie oprecht bedanken voor deze mooie tijd en wensen jullie veel succes met jullie nieuwe samenwerking PKN Gemeente Hallum.

Gods zegen gewenst,
Hervormde Gemeente